Wednesday, June 29, 2011

kembali semula

Lama benar rasanya aku tidak membuka blog aku sendiri dan update.....walaupun setiap hari menghadap komputer dan ada masa untuk menulis.Susah benar untuk aku mencari idea menulis untuk hari-hari yang telah ku tinggalkan begitu saja walaupun banyak sebenarnya perkara yang boleh aku kongsikan namun masa aku buang begitu saja.
Melihat kerancakkan rakan-rakan blogger yang sentiasa meng'update' blog masing-masing membuatkan aku cemburu dengan pemikiran mereka yang sentiasa punyai waktu dan motif untuk menulis. Tapi aku juga harus menerima hakikat bahawa aku bukanlah seorang penulis yang hebat yang mampu memikirkan isi blog ku ini....ahceh...ceh....
Semoga kembalinya diriku ini akan memberi inpirasi kepada diriku sendiri agar sentiasa menulis biarpun hanya sebaris ayat .hehehehehehehehe...

No comments:

Post a Comment