Tuesday, March 29, 2011

Lawatan Daripada Unisza

Alhamdullilah..........selesai sudah semua kerja2.....ni cuma nak berkongsi je mengenai lawatan Pensyarah  dan pelajar daripada UNISZA. Semalam Makmal tempat aku bekerja telah dilawati oleh delegasi daripada UNISZA seramai 44 orang. Segalanya berjalan dengan lancar,syukur kerana telah di bantu oleh Ustaz Hisham salah seorang pensyarah di Fakulti aku,maklumlah 'boss' aku semalam takde. Kalau tak mati kutu juga di buatnya sebab aku bukan tahu sangat nak terangkan lebih lanjut mengenai makmal walaupun dah biasa terima lawatan daripada luar.Ada jugalah aku sediakan slide untuk penerangan serba ringkas berkaitan makmal aku ni. Apa yang aku tahu aku kongsilah dengan dieorang. Terima kasih kepada semua delegasi UNISZA yang sudi datang melawat ke tempat aku bekerja, Kedatangan semua amat dialu-alukan.
Diharap semoga apa yang diterangkan memberi manafaat bersama. Gambar-gambar tak dapat nak upload sebab aku memang takde ambil pun.Kalau ada orang yang bagi akan aku kongsi bersama.

No comments:

Post a Comment